Αναμφισβήτητα τα Χριστούγεννα κι όλη αυτή η εορταστική περίοδος είναι η καλύτερη για να χαλαρώσουμε και να φάμε το κάτι παραπάνω. Και τώρα που οι γιορτές τελείωσαν και η νέα χρονιά έφτασε δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο από το να ξεκινήσετε γυμναστήριο και να χάσετε τα κιλάκια που πήρατε.

Φυσικά αυτό δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο! Μπορείτε να χάσετε τα περιττά κιλά που βάλατε τις γιορτές με τέσσερις ασκήσεις ιδανικές για το γρήγορο κάψιμο λίπους.

Η γνωστή personal trainer Faye Jobbins, αποκάλυψε στο harpersbazaar.com τέσσερις αποτελεσματικές ασκήσεις γυμναστικής που θα σας βοηθήσουν να επιστρέψετε γρήγορα στα κανονικά σας κιλά.

Πάμε να δούμε τις ασκήσεις:

1. Η πρώτη άσκηση ακούει στο όνομα “burpees”

Πώς γίνεται:

-Σταθείτε ευθεία, στη συνέχεια χαμηλώστε σε μια οκλαδόν με τα χέρια σας τοποθετημένα στο πάτωμα μπροστά σας.
–Χτυπήστε τα πόδια σας πίσω σε μια θέση σανίδα, στη συνέχεια, επιστρέψτε τα πόδια σας πίσω στην αρχική θέση οκλαδόν.
-Πηγαίνετε στον αέρα όσο πιο ψηλά μπορείτε, στη συνέχεια επιστρέψτε στη θέση κατάκλισης.
-Επαναλαμβάνω.

2. Η δεύτερη άσκηση λέγεται “Mountain climbers”

Πώς γίνεται:

-Αρχίστε σε μια θέση σανίδας, τοποθετώντας τα χέρια σας κάτω από το στήθος σας.
-Τα χέρια σας πρέπει να είναι ίσια και το υπόλοιπο σώμα σας να σχηματίζει μια ευθεία γραμμή από τον ώμο στον αστράγαλο.
-Κρατώντας το σώμα σας ίσιο και την κοιλιά σας σφιχτή, σηκώστε το αριστερό πόδι σας από το πάτωμα και φέρτε το γόνατο προς το στήθος σας.
-Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση και επαναλάβετε με το αντίθετο πόδι.

3. Η τρίτη άσκηση είναι η λεγόμενη “jumping squats” και είναι η ιδανική για τους γλουτούς, την καύση λίπους και την τόνωση.

Πώς γίνεται:

-Τοποθετήστε τα πόδια σας διαχωρισμένα, ευρύτερα από τους ώμους σας.
-Βεβαιωθείτε ότι όλο το βάρος σας είναι στοχευμένο στα πέλματά σας.
-Βεβαιώνοντας ότι τα γόνατά σας δεν επεκτείνονται πουθενά πέρα ​​από τα δάχτυλα των ποδιών σας, σκοντάψτε κάτω και στη συνέχεια, καθώς ανεβείτε, πηδήστε όσο πιο ψηλά μπορείτε.
-Μετά το άλμα, ξαπλώνετε στην ευρεία θέση εκκίνησης και επαναλάβετε το άλμα.

4. Και η τέταρτη άσκηση είναι τα “jumping jacks”: Αυτές οι ασκήσεις φέρνουν μαζί τους μια σειρά από οφέλη, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου θερμιδικού καψίματος, εξαιτίας της αερόβιας σωματικής άσκησης.

Πώς γίνεται:

-Στέκεστε με τα πόδια σας μαζί και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, με τα χέρια σας στο πλευρό σας.
-Πηδάτε ενώ σηκώνετε τα χέρια σας και διαχωρίζετε τα πόδια σας ευρέως.
-Γείρετε αργά στο έδαφος με τα πόδια ευρεία και τα χέρια πάνω από το κεφάλι.
-Επαναλάβετε το άλμα, φέρνοντας τα πόδια σας μαζί και χαμηλώνοντας τα χέρια σας.