Happy News

Το γνωρίζατε; Οι αγκινάρες είναι superfood!

12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Γνωρίζατε ότι οι αγκινάρες θεωρούνται υπερτροφή; Κι όμως ναι! Ας δούμε παρακάτω τις ευεργετικές τους ιδιότητες στον οργανισμό μας.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-687373404

Είναι διαιτητικές

Με ελάχιστες θερμίδες, καθώς τα 100 γραμμάρια προσφέρουν μόνο 47 θερμίδες, λίγα λιπαρά και διαιτητικές ίνες, οι αγκινάρες αποτελούν ένα πολύ καλό λαχανικό για τη διατροφή και την υγεία σας.

Είναι αντιοξειδωτικές

Οι αγκινάρες περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά όπως είναι το β – καροτένιο, η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη, η κουερσετίνη, η κυναρίνη, η ρουτίνη και η λουτεολίνη, τα οποία έχουν αντιοξειδωτική δράση, συμβάλλοντας στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού και στην αποβολή τοξινών. Ακόμη, οι αντιοξειδωτικές ουσίες της αγκινάρας σύμφωνα με τις έρευνες μπορούν να προστατεύσουν από τον καρκίνο, τη δυσλειτουργία του συκωτιού, την υψηλή χοληστερίνη και τον διαβήτη τύπου 2. Όχι κι άσχημα!

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-1250764448

Καταπολεμούν την οστεοπόρωση

Η κατανάλωση αγκινάρας μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, η οποία ταλαιπωρεί περισσότερο τις γυναίκες.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-577711135

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες

Μια αγκινάρα περιέχει το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών, οι οποίες ως γνωστόν ωφελούν την υγεία και τη σιλουέτα μας. Ακόμη, περιέχει πολλές βιταμίνες, όπως Α, Β1, Β2, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ,αλλά και θρεπτικά συστατικά όπως φολικό οξύ, νιασίνη, μαγνήσιο, χαλκό, μαγγάνιο, φώσφορο και κάλιο συμβάλλοντας στην καλύτερη υγεία του οργανισμού.

Πώς να τις καταναλώσετε

Μπορείτε να τις φάτε ψητές ή βραστές, να τις συνοδέψετε με ζυμαρικά ή κρέας, να τις βάλετε στην ομελέτα σας ή να τις φάτε ακόμη και ωμές αφού πρώτα τις έχετε καθαρίσει πολύ καλά και έχετε προσθέσει λεμόνι.

Happy News

Γιατί να προσθέσετε τις φράουλες στη διατροφή σας;

16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Οι επιστήμονες προσπαθούν να προσδιορίσουν ποια φρούτα και λαχανικά θα μπορούσαν να βελτιώσουν την υγεία του πεπτικού συστήματος.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-1200307452

Οι ερευνητές από τη Βοστώνη διαπίστωσαν πως η κατανάλωση τριών τετάρτων από ένα φλιτζάνι ολόκληρες φράουλες την ημέρα μπορεί πραγματικά να διευκολύνει την υγεία του εντέρου και να προωθήσει την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων. Η έρευνα διεξάχθηκε σε ποντίκια, όπου μια ομάδα υγειών ποντικιών κατανάλωνε κανονική διατροφή, ενώ οι άλλες τρεις ομάδες με φλεγμονώδη νοσήματα του εντέρου κατανάλωναν είτε κανονική διατροφή, είτε διατροφή με σκόνη φράουλας.

Στο τέλος της μελέτης τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα ποντίκια που ακολουθούσαν μια δίαιτα με φράουλες, που ισοδυναμούσε με τα τρία τέταρτα του ενός φλιτζανιού φράουλα την ημέρα σε ανθρώπους, κατέστειλε σημαντικά τα συμπτώματα των νοσημάτων του εντέρου, όπως η απώλεια σωματικού βάρους και η διάρροια με αίμα. Επίσης οι ερευνητές παρατήρησαν πως στα ποντίκια που κατανάλωναν φράουλες αυξήθηκε ο πληθυσμός των καλών βακτηρίων στο έντερο.

Αν και χρειάζεται να διεξαχθούν περισσότερες μελέτες και σίγουρα οι φράουλες από μόνες τους δεν μπορούν να θεραπεύσουν τα συμπτώματα μιας πάθησης του πεπτικού, παρόλα αυτά μπορούν να προσφέρουν πολλαπλά οφέλη.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-1730036798

Εάν λοιπόν θέλετε να προωθήσετε την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερο, η οποία έχει συνδεθεί με μια σειρά από οφέλη για την υγεία όπως καλύτερη πέψη, ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα και βελτιωμένη υγεία του εγκεφάλου, σκεφτείτε να προσθέσετε φράουλες στη διατροφή σας.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-1730036798

Τρέχον άρθρο | Happy News

Το γνωρίζατε; Οι αγκινάρες είναι superfood!

Τρέχον άρθρο | Happy News

Γιατί να προσθέσετε τις φράουλες στη διατροφή σας;