Το γνωρίζατε; Οι αγκινάρες είναι superfood!

12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Γνωρίζατε ότι οι αγκινάρες θεωρούνται υπερτροφή; Κι όμως ναι! Ας δούμε παρακάτω τις ευεργετικές τους ιδιότητες στον οργανισμό μας.

Είναι διαιτητικές

Με ελάχιστες θερμίδες, καθώς τα 100 γραμμάρια προσφέρουν μόνο 47 θερμίδες, λίγα λιπαρά και διαιτητικές ίνες, οι αγκινάρες αποτελούν ένα πολύ καλό λαχανικό για τη διατροφή και την υγεία σας.

Είναι αντιοξειδωτικές

Οι αγκινάρες περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά όπως είναι το β – καροτένιο, η λουτεΐνη, η ζεαξανθίνη, η κουερσετίνη, η κυναρίνη, η ρουτίνη και η λουτεολίνη, τα οποία έχουν αντιοξειδωτική δράση, συμβάλλοντας στην καλύτερη λειτουργία του οργανισμού και στην αποβολή τοξινών. Ακόμη, οι αντιοξειδωτικές ουσίες της αγκινάρας σύμφωνα με τις έρευνες μπορούν να προστατεύσουν από τον καρκίνο, τη δυσλειτουργία του συκωτιού, την υψηλή χοληστερίνη και τον διαβήτη τύπου 2. Όχι κι άσχημα!

Καταπολεμούν την οστεοπόρωση

Η κατανάλωση αγκινάρας μπορεί να συμβάλει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης, η οποία ταλαιπωρεί περισσότερο τις γυναίκες.

Είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες

Μια αγκινάρα περιέχει το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών, οι οποίες ως γνωστόν ωφελούν την υγεία και τη σιλουέτα μας. Ακόμη, περιέχει πολλές βιταμίνες, όπως Α, Β1, Β2, βιταμίνη C, βιταμίνη Κ,αλλά και θρεπτικά συστατικά όπως φολικό οξύ, νιασίνη, μαγνήσιο, χαλκό, μαγγάνιο, φώσφορο και κάλιο συμβάλλοντας στην καλύτερη υγεία του οργανισμού.

Πώς να τις καταναλώσετε

Μπορείτε να τις φάτε ψητές ή βραστές, να τις συνοδέψετε με ζυμαρικά ή κρέας, να τις βάλετε στην ομελέτα σας ή να τις φάτε ακόμη και ωμές αφού πρώτα τις έχετε καθαρίσει πολύ καλά και έχετε προσθέσει λεμόνι.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram