Ο πονοκέφαλος είναι ένα πολύ συνηθισμένο φαινόμενο και οφείλεται σε διαταραχή της ηλεκτρικής δραστηριότητας στον εγκέφαλο. Για κάποιους ανθρώπους είναι απλά μια δικαιολογία για να αποφύγουν εξόδους και καταστάσεις αλλά για πολλούς άλλους αποτελεί συχνό πρόβλημα που χρειάζεται αντιμετώπιση και η διατροφή μπορεί να βοηθήσει. Πριν καταφύγετε στην λήψη κάποιου παυσίπονου, δείτε πώς μπορείτε να μειώσετε το πρόβλημα φυσικά.

  • Προτιμήστε τροφές με μαγνήσιο


Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι η μπανάνα, το τόφου, οι ξηροί καρποί, το μπρόκολο, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. οι τροφές αυτές αξίζουν μία θέση στη διατροφή σας αν αναλογιστείτε ότι το μαγνήσιο έχει μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στην αντιμετώπιση του εγκεφάλου. Μάλιστα σε μελέτη που έγινε στη Γερμανία, όπου δόθηκαν στους ασθενείς 600mg μαγνήσιο ή πλασέμπο εναλλακτικά, όσοι κατανάλωναν μαγνήσιο έπειτα από 3 μήνες είχαν κατά 42% λιγότερες κρίσεις πόνου, σε σχέση με τους υπόλοιπους.

  • Φάτε τροφές με βιταμίνη Β2


Η βιταμίνη αυτή βρίσκεται στα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα αυγά, το κρέας, τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά και στις τροφές ολικής άλεσης και φαίνεται πως βοηθάει στην παραγωγή ενέργειας μέσα στα εγκεφαλικά κύτταρα. Σύμφωνα με μελέτες, φαίνεται ότι μπορεί να συμβάλλει στη μείωση των συμπτωμάτων ημικρανιών και οι ερευνητές καταλήγουν ότι η ριβοφλαβίνη σε υψηλές δόσεις μπορεί να προστατέψει από τους πονοκεφάλους, χωρίς βραχυπρόθεσμες παρενέργειες.

  • Δοκιμάστε ένα ρόφημα χαμομηλιού


Μπορείτε να ανακόψετε την αυξανόμενη πορεία ενός πονοκεφάλου ή μιας ημικρανίας, πίνοντας λίγο αφέψημα χαμομηλιού, το οποίο θα σας ανακουφίσει πριν ο πόνος γίνει χειρότερος. Σύμφωνα με μελέτη στο Νοσοκομείο του Πανεπιστημίου του Νότινγκαμ, η θεραπεία με το βότανο αυτό μείωσε κατά πολύ τα περιστατικά έντονου πόνου, χωρίς ιδιαίτερες παρενέργειες. Μπορείτε να το βρείτε σε συμπλήρωμα, αλλά καλύτερα να το αποφύγετε σε περίοδο εγκυμοσύνης.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στην σελίδα του lilipop.gr στο Facebook για να είστε ενημερωμένοι για ΟΛΑ!