Dr Advices

Κράμπες: Γιατί συμβαίνουν τη νύχτα και τι να κάνετε για να ανακουφιστείτε

15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Ξυπνάτε μέσα στη νύχτα από κράμπες; Μην αγχώνεστε καθώς το 60 % των ενηλίκων δηλώνουν ότι έχουν βιώσει κράμπες στα πόδια το βράδυ, σύμφωνα με μια μελέτη στο American Family Physician.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-1966380985

Μια κράμπα μπορεί να διαρκέσει από μερικά δευτερόλεπτα έως λεπτά και συμβαίνει συνήθως στα πόδια, ενώ παρατηρείται σε ηλικίες άνω των 50 ετών. Θα ακούσετε πολλές διαφορετικές απόψεις, αλλά η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ξέρει πραγματικά γιατί συμβαίνουν οι κράμπες ξαφνικά κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να βρείτε ανακούφιση…

Κοιμάστε σε λάθος θέση

Έχει παρατηρηθεί πως όταν βρίσκεστε ξαπλωμένοι και στηρίζετε το ένα σας πόδι σε μια θέση για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιο πιθανό να εμφανίσετε κράμπες. Ενώ εάν κοιμάστε στο πλάι είναι η καλύτερη θέση για τους μύες των ποδιών.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-308270286

Δεν τεντώνετε ορισμένους μύες

Οι ειδικοί θεωρούν ότι ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι υπεύθυνος για τις κράμπες. Ενώ παλαιότερα οι άνθρωποι τεντώνανε περισσότερο κάποιους μύες των ποδιών, πλέον η καθιστική ζωή δεν το επιτρέπει αυτό και για αυτό παθαίνουμε κράμπες.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-449589904

Η σκληρή προπόνηση

Η έντονη άσκηση έχει συνδεθεί από καιρό με μυϊκές κράμπες και ενώ η ενυδάτωση μπορεί να βοηθήσει, δεν υπάρχει καθιερωμένη μέθοδος για την πρόληψη.

Ανεπάρκεια θρεπτικών ουσιών

Υπάρχουν στοιχεία ότι οι ανισορροπίες του ασβεστίου, μαγνησίου και καλίου παίζουν ρόλο στις κράμπες. Κάθε ένας από αυτούς τους ηλεκτρολύτες βοηθά στη διατήρηση της ισορροπίας των υγρών στο σώμα, και γι’αυτό όταν διαταραχθεί η ισορροπία μπορεί να εμφανιστούν κράμπες.

Αφυδάτωση

Υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι η αφυδάτωση προάγει τις βραδινές κράμπες. Υπάρχει ένα σαφές εποχιακό μοτίβο στη συχνότητα των μυϊκών κραμπών, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, και αυτό υποδηλώνει ότι η θερμότητα και ενδεχομένως η ισορροπία των υγρών επηρεάζουν την εμφάνιση των κραμπών.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


Dr Advices

Αυτές είναι οι τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα χωρίς να παχύνετε!

19 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Όπως αποκαλύπτει ο ιδρυτής του Κέντρου Πρόληψης Ερευνών του Πανεπιστημίου Yale, David Katz υπάρχουν μερικές τροφές που κατευνάζουν την πείνα για ώρες και είναι πολύ χορταστικές.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-951153564

Πρόκειται για τροφές με χαμηλές σε θερμίδες που μπορείς να καταναλώσεις άφοβα, χωρίς να παχύνεις.

Το γιαούρτι όπως φαίνεται από έρευνες που έχουν διεξαχθεί στο Harvard, είναι καθαρή πηγή πρωτεΐνης και μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.

Το πίτουρο ή οι νιφάδες βρώμης είναι πλούσιες πηγές φυτικών ινών και όταν καταναλώνονται με νερό ή γάλα έχουν την ιδιότητα να απορροφούν τα υγρά στοιχεία και να σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη για ώρες.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-969537837

Τα μήλα ανήκουν στα λίγα φρούτα που περιέχουν πηκτίνη, η οποία επιβραδύνει την πέψη και δημιουργεί το αίσθημα της πληρότητας, ώστε να μην πεινάσεις ξανά γρήγορα και όλα αυτά με πολύ λίγες θερμίδες.

Τα αβγά, είναι ίσως η πλουσιότερη πηγή πρωτεϊνών και περιέχουν εννιά απαραίτητα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν μπορεί να παράγει από μόνος του.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-678632362

Η φασολάδα, είναι υψηλή σε περιεκτικότητα νερού οπότε και σε χορταίνει άμεσα χωρίς πολλές θερμίδες, καθώς επίσης περιέχει φυτικές ίνες και ανθεκτικό άμυλο.

Οι πατάτες, βραστές ή ψητές είναι πλούσιες σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά, που προσφέρουν ενέργεια.

Τα ποπκόρν όταν μαγειρεύονται στον αέρα είναι μία από τις πιο υγιεινές και χορταστικές τροφές με μόνο 30 θερμίδες/κούπα.

Τα σύκα είναι υψηλά σε περιεκτικότητα φυτικών ινών και προσφέρουν τη γεύση του γλυκού, ενώ ταυτόχρονα επιβραδύνουν την απελευθέρωση των σακχάρων στο αίμα.

Τα smoothies είναι και λαχταριστά αλλά και μία από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείς να προσφέρεις στον οργανισμό σου. Θα σε κρατήσουν χορτάτη και θα σε αποτρέψουν από το να φας πολύ στο επόμενο γεύμα σου. Φρόντισε μόνο να μην ρίξεις πολλή ζάχαρη στον χυμό σου!


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


Τρέχον άρθρο | Dr Advices

Κράμπες: Γιατί συμβαίνουν τη νύχτα και τι να κάνετε για να ανακουφιστείτε

Τρέχον άρθρο | Dr Advices

Αυτές είναι οι τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα χωρίς να παχύνετε!