Τα τρόφιμα που μειώνουν το φούσκωμα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Αν θέλετε να έχετε επίπεδη κοιλιά τότε πρέπει να επιλέξετε τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το φούσκωμα. Δείτε παρακάτω τα 8 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε λεπτή τη μέση σας και θα δώσουν στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν την απώλεια βάρους.

Μπανάνες

Εκτός από κάλιο, περιέχει ανθεκτικό άμυλο, έναν υγιεινό υδατάνθρακα που το σώμα σας χωνεύει αργά και μπορεί να σας κρατήσει γεμάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.  Οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της κατακράτησης υγρών στο σώμα μας ρυθμίζοντας τα επίπεδα νατρίου.

Αγγούρια

Χάρη στην φλαβονοειδή αντιοξειδωτική ένωση κουερσετίνη (που μειώνει το πρήξιμο) και την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (96%), τα αγγούρια μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στην αποτροπή του φουσκώματος.

Παπάγιες

Η παπάγια αποτελεί μια πλούσια πηγή βιταμινών Α, C, Ε και φυλλικού οξέος. Επίσης περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο βοηθά το σύστημα γλυκαιμικού δείκτη σας να διασπάει τα τρόφιμα που είναι δύσκολα να χωνέψει ο οργανισμός σας, οπότε με τη σειρά του αποτρέπει τη φλεγμονή και το οίδημα της κοιλιάς.

Πιπεριές Τσίλι

Πικάντικα τρόφιμα όπως οι πιπεριές τσίλι ενεργοποιούν το μεταβολισμό σας και μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 από το Πανεπιστήμιο Purdue, η καψαϊκίνη που περιέχουν μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της αύξησης του σωματικού βάρους.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν τροφές πλούσιες σε καψαϊκίνη είχαν λιγότερες επιθυμίες για λιπαρά, αλμυρά και γλυκά τρόφιμα, καθώς και μειωμένη όρεξη για κατανάλωση περιττών τροφών γενικότερα.

Αβοκάντο

Αυτό το superfruit περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών και 4 γραμμάρια μονοακόρεστου λίπους, το οποίο μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει τα παραπανίσια κιλά μακριά. Σε μια μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι έτρωγαν τακτικά αβοκάντο είχαν μικρότερη περιφέρεια από όσους που δεν κατανάλωναν καθόλου στην καθημερινότητά τους.

Τα υγιεινά λίπη είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του εντέρου και διευκολύνουν την πέψη. Βοηθούν επίσης στην ευκολότερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και των αντιοξειδωτικών.

Μαύρη Σοκολάτα

Όπως το αβοκάντο, έτσι και η μαύρη σοκολάτα περιέχει υγιεινά μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να συμβάλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Όμως, προσέξτε τις μερίδες σας.

Αμύγδαλα

Το καλύτερο snack, για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, είναι μια χούφτα από ανάλατα αμύγδαλα. Όπως και στη μαύρη σοκολάτα και τα αβοκάντο, έτσι και το αμύγδαλο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να κάψει λίπος και να καταπολεμήσει την πείνα.

Τροφές Ολικής Άλεσης

Αυτές οι τροφές βοηθούν πραγματικά στο να παραμείνετε αδύνατοι καθώς η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ίνες αυξάνει το αίσθημα του κορεσμού. Σε έρευνα, επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά δημητριακά ολικής αλέσεως είχαν 49% χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους με την πάροδο του χρόνου.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram