Fitness

Τα τρόφιμα που μειώνουν το φούσκωμα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Αν θέλετε να έχετε επίπεδη κοιλιά τότε πρέπει να επιλέξετε τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το φούσκωμα. Δείτε παρακάτω τα 8 τρόφιμα που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε λεπτή τη μέση σας και θα δώσουν στο σώμα σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν την απώλεια βάρους.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-1385991740

Μπανάνες

Εκτός από κάλιο, περιέχει ανθεκτικό άμυλο, έναν υγιεινό υδατάνθρακα που το σώμα σας χωνεύει αργά και μπορεί να σας κρατήσει γεμάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.  Οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν στην αποτροπή της κατακράτησης υγρών στο σώμα μας ρυθμίζοντας τα επίπεδα νατρίου.

Αγγούρια

Χάρη στην φλαβονοειδή αντιοξειδωτική ένωση κουερσετίνη (που μειώνει το πρήξιμο) και την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (96%), τα αγγούρια μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν στην αποτροπή του φουσκώματος.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-370315816

Παπάγιες

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-145320118

Η παπάγια αποτελεί μια πλούσια πηγή βιταμινών Α, C, Ε και φυλλικού οξέος. Επίσης περιέχει ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, το οποίο βοηθά το σύστημα γλυκαιμικού δείκτη σας να διασπάει τα τρόφιμα που είναι δύσκολα να χωνέψει ο οργανισμός σας, οπότε με τη σειρά του αποτρέπει τη φλεγμονή και το οίδημα της κοιλιάς.

Πιπεριές Τσίλι

Πικάντικα τρόφιμα όπως οι πιπεριές τσίλι ενεργοποιούν το μεταβολισμό σας και μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 από το Πανεπιστήμιο Purdue, η καψαϊκίνη που περιέχουν μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της αύξησης του σωματικού βάρους.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν τροφές πλούσιες σε καψαϊκίνη είχαν λιγότερες επιθυμίες για λιπαρά, αλμυρά και γλυκά τρόφιμα, καθώς και μειωμένη όρεξη για κατανάλωση περιττών τροφών γενικότερα.

Αβοκάντο

Αυτό το superfruit περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών και 4 γραμμάρια μονοακόρεστου λίπους, το οποίο μπορεί να βοηθήσει να κρατήσει τα παραπανίσια κιλά μακριά. Σε μια μελέτη, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι έτρωγαν τακτικά αβοκάντο είχαν μικρότερη περιφέρεια από όσους που δεν κατανάλωναν καθόλου στην καθημερινότητά τους.

Τα υγιεινά λίπη είναι ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του εντέρου και διευκολύνουν την πέψη. Βοηθούν επίσης στην ευκολότερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών και των αντιοξειδωτικών.

Μαύρη Σοκολάτα

Όπως το αβοκάντο, έτσι και η μαύρη σοκολάτα περιέχει υγιεινά μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορεί να συμβάλουν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Όμως, προσέξτε τις μερίδες σας.

Αμύγδαλα

Το καλύτερο snack, για οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, είναι μια χούφτα από ανάλατα αμύγδαλα. Όπως και στη μαύρη σοκολάτα και τα αβοκάντο, έτσι και το αμύγδαλο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να κάψει λίπος και να καταπολεμήσει την πείνα.

Τροφές Ολικής Άλεσης

Αυτές οι τροφές βοηθούν πραγματικά στο να παραμείνετε αδύνατοι καθώς η υψηλή περιεκτικότητά τους σε ίνες αυξάνει το αίσθημα του κορεσμού. Σε έρευνα, επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν τακτικά δημητριακά ολικής αλέσεως είχαν 49% χαμηλότερο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους με την πάροδο του χρόνου.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


Fitness

Οι λόγοι που μπορεί να κολλήσει η ζυγαριά αν κάνετε δίαιτα

17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Σε δύο μήνες έρχεται το καλοκαίρι κι εσύ έχεις αρχίσει ήδη να προετοιμάζεσαι για να βγεις στην παραλία πιο κομψή από πέρυσι; Κι ενώ κάνεις δίαιτα, η ζυγαριά κόλλησε; Διάβασε παρακάτω για ποιους λόγους συνέβη αυτό και δώσε περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-0-1610661432

Έχεις έντονο στρες

Όταν έχουμε έντονο άγχος και στρες, ανεβαίνουν τα επίπεδα κορτιζόλης που είναι η ορμόνη που αυξάνει την όρεξη σου και μειώνει τον μεταβολισμό σου. Μάλιστα, η κορτιζόλη συμβάλλει στην αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά.

Μήπως δεν τρέφεστε σωστά;

Όταν ακολουθείτε μία πολύ αυστηρή δίαιτα, αποκλείετε από την διατροφή σας τροφές με βιταμίνες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σας. Με αυτό τον τρόπο όχι μόνο δεν χάνετε βάρος αλλά νιώθετε συνεχή ατονία και κολλάει ο μεταβολισμός σας.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-1-1620838619

Πίνεις αρκετό νερό;

Το νερό είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμα σου. Πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό για την σωστή λειτουργία του οργανισμού. Πρέπει να ενυδατώνεις το σώμα σου για να καίει περισσότερες θερμίδες.

[debug] Ad Section: div-gpt-ad-1544976473763-2-1282042261

Δεν γυμνάζεσαι!

Μήπως κάνεις πολύ καθιστική ζωή; Πρέπει να περπατάτε όσο περισσότερο μπορείτε ενώ μην παραλείπετε να γυμνάζεστε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Η άσκηση θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου και θα καις περισσότερες θερμίδες ενώ θα τονώσει και τους μυς σου.

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Ο ύπνος είναι απαραίτητος για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας. Η έλλειψη ύπνου, ‘’ενεργοποιεί’ μία ορμόνη στο σώμα που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξη σου. Παράλληλα, όταν δεν κοιμάσαι αρκετά και σωστά την επόμενη μέρα νιώθεις κούραση και ατονία.


Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram


Τρέχον άρθρο | Fitness

Τα τρόφιμα που μειώνουν το φούσκωμα και βοηθούν στην απώλεια βάρους

Τρέχον άρθρο | Fitness

Οι λόγοι που μπορεί να κολλήσει η ζυγαριά αν κάνετε δίαιτα