Ο σωστός τρόπος να απολαμβάνεις τα δημητριακά σου χωρίς να παίρνεις βάρος

11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Τα δημητριακά ολικής άλεσης συνήθως τα χρησιμοποιούμε στη διατροφή μας ακόμα και σε περιόδους που θέλουμε να χάσουμε βάρος. Είναι πηγή βιταμινών πρωτεΐνης, σιδήρου, μαγνησίου, ψευδαργύρου και φυτικών ινών. Αποτελούν ιδανική λύση για το πρωινό μας γεύμα, αλλά και για το βραδινό μας. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αδειάζουμε  όλη τη συσκευασία μέσα σε μια μέρα. Δεν είναι λίγες οι φορές που θεωρώντας κάτι υγιεινό στο τέλος το καταναλώνουμε λάθος, με αποτέλεσμα να μην μας ωφελεί σε τίποτα.

Η σωστή ποσότητα

Είτε είναι βρώμη, είτε μούσλι, η ποσότητά του δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 3-4 κουταλιές της σούπας. Είναι υγιεινή τροφή, αλλά έχει θερμιδική αξία. Ειδικά τα κλασικά δημητριακά, η γκρανόλα και αυτά με σοκολάτα, έχουν ζάχαρη, επομένως θέλουν μέτρο.

Τι δεν πρέπει να ρίχνεις μέσα 

Καλό είναι να αποφεύγεις κακάο με ζάχαρη, μέλι, φρούτα, ξηρούς καρπούς, που σε συνδυασμό με τα δημητριακά σου προσθέτουν περισσότερες θερμίδες.

Ώρα

Τα δημητριακά με σοκολάτα ή με φρούτα, καλύτερα να τα τρως το πρωί, όχι το βράδυ. Ένα μπολ γάλα με κορν φλέικς έχει περισσότερες θερμίδες από ένα αντίστοιχο με πράσινη σαλάτα.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram