Πως να αγαπήσετε το πρωινό ξύπνημα

26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Και όμως υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείς να αλλάξεις την κακιά συνήθεια του πρωινού ξυπνήματος, που πας πάνω από το ξυπνητήρι και το πετάς στην άλλη άκρη του δωματίου για να κοιμηθείς 10 λεπτά ακόμη.

Ξεκίνησε σιγά σιγά να ξυπνάς πιο νωρίς. Βάλε αρχικά το ξυπνητήρι μισή ώρα νωρίτερα για μια εβδομάδα και όσο περνάει ο καιρός το αλλάζεις όλο και περισσότερο. Όταν το συνηθίσεις, ο οργανισμός προσαρμόζεται στην αλλαγή και νυστάζεις νωρίτερα το βράδυ, με αποτέλεσμα να ξυπνάς πιο νωρίς το πρωί και πιο εύκολα.

Εάν σκέφτεσαι ψυχαναγκαστικά ότι πρέπει να κοιμάσαι συγκεκριμένες ώρες, καταλήγεις να αγχώνεσαι και να κοιμάσαι ελάχιστα. Προσπάθησε να μην τον σκέφτεσαι και αφέσου, ώστε να κοιμάσαι εύκολα και να ξυπνάς κάθε μέρα την ίδια ώρα.

Κάτι που πρέπει να αποχαιρετήσεις πριν πέσεις για ύπνο είναι τα social media.  Η επικοινωνία και η πληροφόρηση διεγείρουν το μυαλό και δεν το αφήνουν να ηρεμήσει από την ένταση της ημέρας. Αντιθέτως, οι ειδικοί θεωρούν ότι η άσκηση βοηθά στο να κοιμάσαι καλύτερα. Μειώνει τα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης που ανήκουν στα βασικά αίτια αϋπνίας. Απλά φρόντισε να μην κάνεις γυμναστική μισή ώρα πριν πέσεις για ύπνο, γιατί πάλι θα έχεις υπερένταση και δεν θα κοιμηθείς.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram