Χρήσιμες συμβουλές για να κοιμηθείτε ήρεμοι

15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 | Lilipop Team

Η ζωή όλων μας έχει γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς και τελικά όταν έρχεται το βράδυ και η στιγμή της ανάπαυσης η αδρεναλίνη βρίσκεται στα ύψη και τελικά δεν μας παίρνει ο ύπνος.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε πως ο εγκέφαλος σας είναι ένας μυς και ως εκ τούτου, μετά από ώρες συνεχούς εργασίας απαιτείται ανάπαυση αλλά κυρίως χαλάρωση. Και εδώ κάπου πρέπει να προβληματιστείτε γιατί το να κοιμάστε με σκέψεις και προβλήματα δεν σας επιτρέπει να ξεκουραστείτε πραγματικά.

Πώς όμως θα μπορέσετε να φτάσετε σε μια κατάσταση απόλυτης χαλάρωσης και να κοιμηθείτε ήρεμοι;

Αρχικά δημιουργείστε μια βραδινή ρουτίνα πριν πάτε για ύπνο.

Η επανάληψη ορισμένων ενεργειών δημιουργεί μια αίσθηση άνεσης, ικανή να μειώσει τις εντάσεις. Για παράδειγμα η συνήθεια να ακούτε χαλαρωτική μουσική πίνοντας κάποιο αφέψημα δημιουργεί μια κατάσταση χαλάρωσης και βοηθάει στην απομόνωση των άσκημων σκέψεων.

Ένα άλλο ευεργετικό αποτέλεσμα, ειδικά αν οι αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα τείνουν να επαναληφθούν, είναι να διατηρήσετε ένα είδος ημερήσιου ημερολογίου, στο οποίο θα αναγράφονται τα γεγονότα και οι αντιδράσεις σας κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Αναπνεύστε βαθιά και εκπνεύστε σαν να δημιουργείτε φυσαλίδες. Μια καλή τεχνική για να χαλαρώσετε είναι να αναπνέετε βαθιά και να εκπνέετε αργά σαν να θέλετε να δημιουργήσετε φυσαλίδες.

Και μια τελευταία συμβουλή είναι να απενεργοποιήσετε οποιοδήποτε τηλέφωνο ή άλλη συσκευή που μπορεί να σας αποσπάει την προσοχή από την απόλυτη χαλάρωση.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram