Ξεκινήστε την υγιεινή διατροφή με αυτή την απλή δίαιτα

31 ΜΑΪΟΥ 2019 | Lilipop Team

Αν τρώς μικρή ποσότητα φαγητού για 2 μέρες  θα καταφέρεις να κάνεις την τέλεια αποτοξίνωση σύμφωνα με την κορυφαία διατροφολόγο Fiona Hunter. Βασικά αυτή η τακτική θα μας  βοηθήσει να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα αλλά και να αδυνατήσουμε, χωρίς να πεινάμε. Ξεκινήστε λοιπόν αυτή την υγιεινή διατροφή αποτοξίνωσης δύο ημερών για να χάσετε βάρος γρήγορα.

Οι νύχτες, το άγχος, τα επεξεργασμένα τρόφιμα και το υπερβολικό αλκοόλ μπορεί να επιβαρύνουν το ήπαρ, τα νεφρά και τον πεπτικό σωλήνα, τα οποία είναι υπεύθυνα για την απομάκρυνση των τοξινών. Οι περισσότεροι διατροφολόγοι πιστεύουν ότι οι υπερβολικά αυστηρές δίαιτες δεν είναι πλέον απαραίτητες. Οι περισσότεροι συμφωνούν ότι μια ήπια αποτοξίνωση μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να δώσετε στο σύστημά σας ένα kick-start υγιεινής διατροφής, για να χάσετε βάρος γρήγορα.

Πριν ξεκινήσετε, οργανώστε το. Ετοιμάστε τα τρόφιμα που χρειάζεστε (αγοράστε βιολογικά όπου είναι δυνατόν). Προετοιμάστε την κομπόστα φρούτων και τη σούπα από την προηγούμενη μέρα.

Προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον 1,8 λίτρα νερού (μεταξύ 8  με 10 ποτήρια) κάθε μέρα για να βοηθήσετε να ξεπλύνετε τα νεφρά σας. Εάν το βρείτε βαρετό, δοκιμάστε να προσθέσετε τα παρακάτω για να δώσετε κάποια γεύση: φέτες αγγουριού με ​​μέντα, φέτες μήλου με μερικές λεπτές φέτες φρέσκου τζίντζερ ή φέτες φράουλας και μερικά φρέσκα φύλλα βασιλικού.

Ο φρέσκος χυμός μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των βιταμινών και των αντιοξειδωτικών, αλλά περιέχει πολλά ζάχαρα. Έτσι, εάν θέλετε ένα χυμό, περιορίστε τον εαυτό σας σε ένα σπιτικό combo φρούτων. Αποφύγετε το τσάι και τον καφέ, αντικαταστήστε τα με πράσινο βότανο ή τσάι φρούτων.

Κλειδί το γιαούρτι, για να βοηθήσει στην επαναπόλωση των βακτηρίων του εντέρου. Αν είστε αλλεργικοί στο γιαούρτι ή δεν σας αρέσουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, πάρτε ένα συμπλήρωμα που περιέχει βακτήρια acidophilus ή bifidus τα οποία διατίθενται σε καταστήματα υγιεινής διατροφής.

Πρώτη μέρα

Στο χέρι: Κούπα ζεστού νερού με 1 φέτα φρέσκο λεμόνι και 2 φέτες φρέσκιας πιπερόριζας

Πρωινό: Μούσλι. Τοποθετήστε μούσλι σε ένα μπολ, προσθέστε 200ml γάλα βρώμης ή αμυγδάλου, καλύψτε και ψήστε το. Προσθέστε μήλο τριμμένο, χούφτα βακκίνια και γιαούρτι.

Μεσημεριανό: Καρότο και σαλάτα φιστίκι. Ξεφλουδίστε 1 μεγάλο καρότο. Ανακατέψτε μαζί χυμό πορτοκαλιού,  βαλσαμικό ξύδι, 1 θρυμματισμένο σκόρδο και 1 κιλό σουσαμέλαιο. Κόψτε περίπου 25 γρ. αλατισμένα φιστίκια και ανακατέψτε με το καρότο. Συνοδέψτε με φρουτοσαλάτα ρόδι – ακτινίδιο ή γιαούρτι.

Βραδινό γεύμα: Αβοκάντο με γαρίδα. Τοποθετήστε 40g βούτυρο σε ένα μεγάλο μπολ και προσθέστε βραστό νερό. Αφήστε το για 15 λεπτά. Αδειάστε και ανακατέψτε 90 γρ. γαρίδες, 4 κομμένες ντομάτες, 2 ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια, 1 ψιλοκομμένο αβοκάντο, 1 ψιλοκομμένο σκόρδο, 2 κ.σ. ψιλοκομμένη μέντα και μαϊντανό, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και χυμό 1/2 λεμόνι. Τελειώστε με πιπέρι.

Ημέρα δεύτερη

Στο χέρι: Κούπα ζεστού νερού με 1 φέτα φρέσκο λεμόνι και 2 φέτες φρέσκιας πιπερόριζας.

Πρωινό: Κομπόστα με φρούτα και γιαούρτι. Για να φτιάξετε 2 μερίδες, βάζετε 125g αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας (π.χ. μήλα, βερίκοκα, δαμάσκηνα) και 1/2 κουταλιά της σούπας κανέλα σε ένα μπολ. Ρίξτε από 150ml χυμό πορτοκαλιού και 150ml βραστό νερό. Αφήστε να κρυώσει, καλύψτε και αφήστε τη νύχτα στο ψυγείο. Ανακατέψτε το αραβοσιτέλαιο με αρκετό κρύο νερό για να κάνετε μια ομαλή πάστα. Αποστραγγίστε τα φρούτα και τοποθετήστε το υγρό σε μια κατσαρόλα, ανακατέψτε το αραβοσιτέλαιο και αφήστε το να βράσει.

Μεσημεριανό: Σούπα. Για να φτιάξετε τη δική σας  βάλτε, 1 κιλό φυτικό λάδι σε κατσαρόλα, προσθέστε 1 κομμένο πράσο και ζεστάνετε για 5 λεπτά, ανακατεύοντας περιστασιακά. Στη συνέχεια, προσθέστε 1 ξεφλουδισμένη και κομμένη σε κύβους πατάτα και μαγειρέψτε για άλλα 5 λεπτά, ανακατεύοντας περιστασιακά. Προσθέστε 100g νεροκάρδαμο και 400ml μιγμα λαχανικών ή κοτόπουλου. Μειώστε τη θερμοκρασία, καλύψτε και σιγοβράστε για 15 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες. Αφήστε να κρυώσει, στη συνέχεια τα μεταφέρετε σε ένα μπλέντερ και τα λιώνετε. Συνοδέψτε με φρουτοσαλάτα  πεπόνι – ακτινίδιο.

Βραδινό γεύμα: Αυγά με σολομό (1 μικρό φιλέτο), συνοδευόμενο από γιαούρτι με φρέσκα σμέουρα.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο, κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ακολουθήστε μας στο instagram